Ett superbra företag – proffsigt och personligt.
Efter en hektisk tid bestämde jag mig för att ta tag i något som jag skjutit upp! Jag satsade på ett team som kändes seriöst redan från första kontakten — tydlig information, snabb återkoppling med gott bemötande. Själva upplevelsen var över förväntan. Teamet lyssnade in mina behov, gick igenom stegen och arbetade metodiskt utan stress! Allt var genomtänkt och noggrant, inklusive bra tips för hur jag kunde få ut mer av resultatet även på sikt! Inga överraskningar, bara tydlig och trygg kommunikation. Resultatet blev bättre än väntat — jag märkte skillnad direkt och kände mig både lättad och nöjd efteråt! En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig genom mindre strul och mer ro. Rekommenderas varmt, jag kommer gärna att återkomma. för Makeup åtvidaberg
Trygg tandvård för hela familjen.
Mamma hittade också en pålitlig tandläkare i centrala Helsingborg och hon kunde inte vara nöjdare. Det är verkligen viktigt att ha trygg tandvård, och det fick hon här — en rofylld miljö, professionellt bemötande och riktigt bra resultat. De hjälpte henne genom en grundlig undersökning och behandling och hon kände sig verkligen omhändertagen! Att hitta en tandläkare man kan lita på betyder allt och detta var en riktig fullträff.