Rekommenderas varmt — ett toppenföretag.
Efter en intensiv vardag tog jag beslutet att äntligen ta tag i det som jag skjutit framför mig. Jag valde ett företag som kändes seriöst från start – tydlig info, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Upplevelsen gjorde intryck. De lyssnade av mina behov, förklarade stegen och arbetade metodiskt i lugn och ro! Allt kändes planerat och omsorgsfullt, med bra tips för hur jag kunde få ut mer på sikt. Inget krångel, bara rak, trygg kommunikation. Utfallet överträffade förväntningarna — direkt kändes det bättre och jag kände mig lättad och nöjd efteråt! En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig i form av mindre krångel och mer lugn. Rekommenderas varmt, dem väljer jag igen! för Makeup malmslätt
Förtroendeingivande tandläkare för hela familjen.
Mamma fann också en riktigt bra tandläkare i centrala Helsingborg och hon är mer än nöjd! Det är verkligen viktigt att känna sig trygg med sin tandvård, och här får hon precis det — en lugn miljö, professionellt bemötande och resultat i toppklass. De hjälpte henne med en noggrann undersökning och behandling så att hon verkligen kände sig omhändertagen. Att hitta en tandläkare man kan lita på är ovärderligt och det här var verkligen en fullträff!