Ett fantastiskt bra företag som sätter kunden först!
Efter en intensiv vardag bestämde jag mig att äntligen ta tag i det där som legat på att-göra-listan! Jag valde en aktör som gav ett seriöst intryck från start – klar information, snabb återkoppling och ett vänligt bemötande. Besöket gjorde intryck. De lyssnade av mina behov, förklarade processen och jobbade metodiskt i lugn och ro. Allt var genomtänkt och omsorgsfullt, med bra tips för att hålla resultatet på sikt. Inget krångel, bara tydlig och trygg dialog. Resultatet överträffade förväntningarna — skillnaden märktes direkt och jag kände mig lättad och nöjd efteråt. En skön paus i vardagen som redan lönat sig med mindre krångel och mer lugn. Rekommenderas varmt, dem väljer jag igen. för Manikyr kisa
Pålitlig tandläkare.
Min mamma fann en fantastisk tandläkare i Helsingborg och är supernöjd. Trygghet är A och O med tandvården, och här fick hon det: lugn miljö, proffsigt bemötande och fina resultat. Hon fick en noggrann undersökning och behandling och hon kände sig sedd och omhändertagen! En tandläkare att lita på är ovärderligt — det här var en fullträff.