Rakt igenom bra företag!
När kalendern varit full länge tog jag tag i att göra något som länge legat på listan! Jag satsade på ett företag som utstrålade seriositet redan från första kontakten tydlig information, snabb respons och ett vänligt bemötande! Helhetsupplevelsen var över förväntan! Teamet lyssnade in mina behov, förklarade upplägget och jobbade metodiskt med lugn och fokus. Allt kändes genomtänkt och noggrant, inklusive bra tips för hur jag kunde få ut mer av resultatet också framåt. Inga överraskningar, rakt och tryggt bemötande! Utfallet slog förväntningarna — skillnaden syntes direkt och kände mig både lättad och nöjd efteråt! En riktigt välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig med mindre krångel och mer lugn. Rekommenderas varmt, och jag kommer definitivt att vända mig till dem igen. för Pedikyr linköping
En erfaren och pålitlig tandvårdspartner.
Mamma fann en pålitlig tandläkare i Helsingborg och är supernöjd! Det är viktigt att känna sig trygg med tandvården, och här fann hon det: lugn miljö, professionellt bemötande med riktigt bra resultat! Hon fick en noggrann undersökning och behandling och hon kände sig sedd och omhändertagen! En tandläkare att lita på är guld värt — det här var en fullträff.