Ett riktigt bra företag för privatpersoner.
Efter en hektisk period bestämde jag mig att ta tag i något som hängt med på listan. Jag valde ett företag som kändes seriöst från start – tydlig info, snabb återkoppling och ett vänligt bemötande! Upplevelsen imponerade! De lyssnade av mina behov, förklarade processen och jobbade strukturerat i lugn och ro. Allt kändes planerat och omsorgsfullt, med bra tips för att hålla resultatet även framåt! Inga överraskningar, bara rak, trygg kommunikation! Resultatet överträffade förväntningarna — direkt kändes det bättre och känslan efteråt var lättnad och nöjdhet. En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig i form av mindre krångel och mer lugn! Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka. för Bilvård Skacklerud
Pålitlig tandläkare!
Mamma hittade en utmärkt tandläkare i Helsingborg hon kunde inte vara nöjdare! Trygghet hos tandläkaren är viktigt och just det fick hon här: lugn atmosfär, proffsigt bemötande med resultat som håller. Noggrann undersökning följd av behandling gjordes och hon kände sig omhändertagenfrån start till mål. Att ha en tandläkare man litar på är guld värt — det här var en fullträff!