Ett riktigt bra företag för privatpersoner!
Efter en intensiv vardag tog jag beslutet att äntligen ta tag i det där som legat på att-göra-listan. Jag valde ett företag som gav ett seriöst intryck från start klar information, snabb återkoppling och ett vänligt bemötande! Besöket gjorde intryck! De lyssnade av vad jag behövde, förklarade processen och arbetade metodiskt utan stress! Allt var genomtänkt och omsorgsfullt, med konkreta tips för att hålla resultatet även framåt! Inget krångel, bara tydlig och trygg dialog. Utfallet överträffade förväntningarna — skillnaden märktes direkt och jag kände mig lättad och nöjd efteråt. En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig i form av mindre krångel och mer lugn! Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka! för Bilvax Filipstad
En trygg och professionell tandvårdspartner.
Mamma hittade rätt tandläkare i Helsingborg och hon kunde inte vara nöjdare. Lugn miljö, professionellt bemötande och riktigt bra resultat gjorde upplevelsen komplett. De gjorde en noggrann undersökning och behandling och kände sig trygg från början till slut! Tandläkare att lita på är guld värt — en riktig fullträff.