Varmt rekommenderat — ett riktigt bra företag.
När det varit fullt upp tog jag beslutet att äntligen ta tag i det som jag skjutit framför mig! Jag valde ett företag som gav ett seriöst intryck från start – klar information, snabba svar och ett vänligt bemötande! Besöket gjorde intryck! De lyssnade mina behov, förklarade processen och jobbade metodiskt i lugn och ro. Allt var genomtänkt och noggrant, med konkreta tips för hur jag kunde få ut mer på sikt! Inget krångel, bara rak, trygg kommunikation! Utfallet blev över förväntan — skillnaden märktes direkt och känslan efteråt var lättnad och nöjdhet! En välkommen paus i vardagen som redan lönat sig med mindre krångel och mer lugn. Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka! för Bilverkstad Storfors
Din pålitliga tandläkare!
Mamma hittade en riktigt bra tandläkare i Helsingborg och kunde inte vara nöjdare. Trygghet är A och O med tandvården, och här fick hon det: lugn och ro, proffsigt bemötande och fina resultat. De gav henne en grundlig undersökning följt av behandling och kände sig omhändertagen! En tandläkare att lita på är guld värt — det här var en fullträff.