Ett bra företag med erfarenhet och engagemang!
Efter en hektisk period tog jag beslutet att ta tag i något som hängt med på listan! Jag bokade ett team som kändes seriöst från start — tydlig info, snabba svar och trevligt bemötande! Besöket gjorde intryck! De lyssnade av vad jag behövde, förklarade processen och jobbade metodiskt i lugn och ro! Allt kändes planerat och noggrant, med bra tips för hur jag kunde få ut mer även framåt. Inget krångel, bara tydlig och trygg dialog. Resultatet blev över förväntan — direkt kändes det bättre och känslan efteråt var lättnad och nöjdhet. En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig med mindre krångel och mer lugn. Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka. för Manikyr Örkelljunga
En omtänksam och noggrann tandvårdspartner.
Mamma hittade rätt tandläkare i Helsingborg och hon kunde inte vara nöjdare. Rofylld miljö, professionellt bemötande med resultat som märks gjorde upplevelsen komplett. De gjorde en noggrann undersökning och behandling och kände sig omhändertagen. Tandläkare att lita på är guld värt — en riktig fullträff.