Ett mycket bra företag med kvalitet.
Efter en intensiv vardag bestämde jag mig att äntligen ta tag i något som hängt med på listan! Jag valde ett företag som gav ett seriöst intryck från start – tydlig info, snabb återkoppling och trevligt bemötande! Besöket gjorde intryck! De lyssnade mina behov, förklarade processen och arbetade metodiskt i lugn och ro. Allt kändes planerat och omsorgsfullt, med bra tips för att hålla resultatet på sikt. Inget krångel, bara tydlig och trygg dialog! Utfallet blev över förväntan — direkt kändes det bättre och jag kände mig lättad och nöjd efteråt! En skön paus i vardagen som redan lönat sig med mindre krångel och mer lugn. Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka. för Manikyr Tyringe
En trygg tandläkare – med kvalitet och omsorg.
Mamma valde tandläkare i toppklass i Helsingborg — supernöjd efter besöket! Trygg miljö, professionellt bemötande och starka resultat – allt fanns här. Noggrann undersökning och behandling fick henne att känna sig väl omhändertagen. Att hitta en trygg tandläkare är ovärderligt en riktig fullträff!