Hoppa till innehåll

Det är viktigt att välja rätt!

Läs om spännande ämnen här

Meny
  • Blogg
Meny

Riktigt bra på Pedikyr Broby

Ett riktigt bra företag.

När det varit fullt upp bestämde jag mig att äntligen ta tag i det där som legat på att-göra-listan! Jag valde ett företag som kändes seriöst från start tydlig info, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Upplevelsen gjorde intryck! De lyssnade av mina behov, förklarade stegen och jobbade strukturerat utan stress! Allt var genomtänkt och omsorgsfullt, med konkreta tips för hur jag kunde få ut mer även framåt! Inget krångel, bara tydlig och trygg dialog. Utfallet överträffade förväntningarna — direkt kändes det bättre och känslan efteråt var lättnad och nöjdhet. En skön paus i vardagen och en investering som redan betalat sig i form av mindre krångel och mer lugn! Starkt rekommenderat, jag kommer gärna tillbaka! för Pedikyr Broby

Din pålitliga tandläkare!

Mamma hittade rätt tandläkare i Helsingborg och hon kunde inte vara nöjdare! Lugn miljö, professionellt bemötande med resultat som märks gjorde hela skillnaden. De gjorde en noggrann undersökning och behandling och kände sig omhändertagen! Tandläkare att lita på är guld värt — detta blev fullträff!

Senaste inläggen

  • Pedikyr och fotmassage
  • Välskötta naglar
  • Bilvård och lackering
  • Det gäller att hitta rätt salong!

Arkiv

  • januari 2025
©2026 Det är viktigt att välja rätt! | Design: Newspaperly WordPress Theme