Rakt igenom bra val av företag.
När det varit mycket på jobbet och hemma tog jag tag i något som länge väntat! Jag kontaktade ett team med seriöst bemötande på en gång — tydlig information, snabb återkoppling och vänligt bemötande! Det hela imponerade! De lyssnade in mig, förklarade upplägget och jobbade metodiskt i lugn takt! Allt var välplanerat och noggrant, med konkreta råd för att få ut mer av resultatet även framåt! Inga överraskningar, bara tydlig, trygg kommunikation! Resultatet överträffade förväntningarna, med effekt direkt och känslan efteråt var lättnad och nöjdhet! En skön paus i vardagen som redan gett effekt — färre bekymmer och mer ro! Rekommenderas varmt, jag väljer dem igen. för Manikyr Södermalm
En tandläkare du kan lita på med omtanke och precision.
Mamma hittade en riktig pärla till tandläkare i Helsingborg och hon kunde inte vara nöjdare. Lugn miljö, professionellt bemötande och riktigt bra resultat gjorde upplevelsen komplett. De gjorde en noggrann undersökning och behandling och kände sig omhändertagen. En tandläkare man kan lita på är värt sin vikt i guld — detta blev fullträff.