Ett grymt bra företag med fokus på kundnöjdhet.
Efter en fullspäckad period bestämde jag mig för att bocka av något som jag skjutit upp. Jag satsade på ett företag som utstrålade seriositet redan från första kontakten tydliga besked, snabb återkoppling och trevligt bemötande! Besöket var över förväntan! Teamet lyssnade in mina behov, gick igenom stegen och arbetade metodiskt i lugn takt. Allt var genomtänkt och noggrant, inklusive bra tips för hur jag kunde få ut mer av resultatet även på sikt! Inga konstigheter, bara tydlig och trygg kommunikation. Resultatet blev bättre än väntat — det märktes på en gång och kände mig både lättad och nöjd efteråt! En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig med mindre krångel och mer lugn! Kan varmt rekommenderas, jag väljer dem gärna igen. för Pedikyr Huddinge
En trygg tandläkare med kvalitet och omsorg!
Min mamma fann en pålitlig tandläkare i Helsingborg och kunde inte vara nöjdare. Det är viktigt att känna sig trygg hos tandläkaren, och här fick hon det: lugn och ro, proffsigt bemötande med riktigt bra resultat! De gav henne en noggrann undersökning och behandling och hon kände sig sedd och omhändertagen! En tandläkare att lita på är ovärderligt — det här var en fullträff!