Ett grymt bra företag!
Efter en hektisk period tog jag beslutet att ta tag i något som hängt med på listan. Jag bokade ett team som gav ett seriöst intryck från start tydlig info, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Besöket gjorde intryck! De lyssnade mina behov, förklarade stegen och jobbade strukturerat i lugn och ro! Allt var genomtänkt och noggrant, med konkreta tips för hur jag kunde få ut mer på sikt. Inget krångel, bara rak, trygg kommunikation. Resultatet blev över förväntan — direkt kändes det bättre och jag kände mig lättad och nöjd efteråt. En välkommen paus i vardagen och en investering som redan betalat sig med mindre krångel och mer lugn. Starkt rekommenderat, dem väljer jag igen. för Skönhetssalong Täby
Varm och lyhörd tandläkare.
Min mamma hittade en fantastisk tandläkare i Helsingborg – hon kunde inte vara nöjdare. Trygghet hos tandläkaren betyder mycket och här fick hon det: lugn atmosfär, professionellt bemötande med resultat som håller. En noggrann undersökning och behandling utfördes så att hon kände sig väl omhändertagenfrån start till mål. Att hitta en tandläkare man litar på är verkligen värt mycket — en klockren fullträff!